Armenia

http://peter-armenia.blogspot.com
Ahojte a vitajte na mojom blogu venovanom zážitkom z mojej stáže v Arménsku prostredníctvom študentskej organizácie AIESEC.

sobota, novembra 18, 2006

Ahojte

trosku som upravil odkazy na pravej liste, pretoze som zistil, ze odkazy na skrz.sk zrazu nefungovali. To preto, ze prerabali celu strukturu stranky. No a ked som opravoval tie odkazy tak medzi cestopismi z Armenska som nasiel dalsie prispevky od byvaleho znameho AIESECara Misa Zarnaya. Tak som pridal medzi odkazy aj jeho "Listy z Armenska". Ma tam celkom dobre postrehy a ten kto chce vediet viac o tejto krajine, tak urcite odporucam.

Medzitym som zistil, ze Vlcak bol v Armensku v roku 2002, takze jeho zapisky su starsie od tych mojich o 4 roky, ale stale aktualne! To, kedy bol Miso Zarnay v Armensku sa mi este nepodarilo zistit. Tak ked to niekto vie, alebo ma moznost to zistit, poprosim nechat komentar k tomutu prispevku.

Na stranke skrz.sk medzi cestopismi a reportazami z Armenska som nasiel prispevky len od tychto dvoch ludi a obaja su byvali AIESECari, ktori tu boli na stazi. Z toho usudzujem, ze tento server zasobuju svojimi cestopismi vo velkej miere prave AIESEC stazisti. Bol by som velmi vdacny keby tuto moju hypotezu niekto potvrdil, alebo vyvratil:-). Ten niekto asi bude potrebovat pristup do Insightu, alebo kontakty na dost starych AIESECarov, alebo na nasich alumni.

vopred dakujem

2 Comments:

  • At sobota, januára 27, 2007 9:49:00 PM, Anonymous Anonymný said…

    Ahoj. Volam sa Areg.Pochadzam z Armenska.A momentalne zijem na Slovensku, v Kosiciach.Pre mna je zauimave citat komentar cudzinca o mojej krajine. Vies mne sa zda, ze vsetko co sa tyka Armenska je pekne. Je to podla mna nadherna krajina. A keby si chcel moholby si najst vsetku tu krasu. A podla mna nemusis sa sustredit len na to zle. Vies birokracia je skoro v kazdej krajine, aj na Slovensku. To ti mozem potvrdit, lebo ja a moja rodina sa s nou stretli, a nie raz. A takisto vela inych veci, ktore si ty mozno nevsimas doma, ale v inej krajine ano. Tymto koncim, a drzim ti palce, aby si objavil celu krasu a dobrotu nadhernej krajiny zvanej Armensko.
    Pozdravujem.

     
  • At nedeľa, januára 28, 2007 1:32:00 AM, Blogger Peter Cernak said…

    Nazdar Areg. Fakt ma prekvapilo, ze niekto pochadzajuci z Armenska moze zit na Slovensku a dokonca v Kosiciach. Ja som tam studoval a toto mesto mam rad. Uz aj Armenci sa ma pytali, ci aj na Slovensku ziju nejaki Armenci a odpovedal som, ze neviem o tom. Tak teraz sa budem musiet poopravit.
    Vdaka, ze si sa ozval. Neviem ci toto budes citat, ale mohol by si nechat na seba kontakt, alebo mi napisat email. Ja pisem o vsetkych mojich postrehoch a nemal som v umysle pisat len o zlom. Celkovy dojem mam dokonca velmi dobry a paci sa mi tu. Aj ked je to tu ine. Ale o tom je AIESEC staz. Krasy Armenska postupne objavujem (ved len pozri fotky) a viem, ze v lete je este krajsie. Napis mi.

     

Zverejnenie komentára

<< Home