Armenia

http://peter-armenia.blogspot.com
Ahojte a vitajte na mojom blogu venovanom zážitkom z mojej stáže v Arménsku prostredníctvom študentskej organizácie AIESEC.

sobota, novembra 18, 2006

O psickaroch

18. 11. 2006

Obcas sa tu vyskytnu aj taki, co vlastnia psika. Najcastejsie su to male plemena typu jazvecik, obcas aj stredne velke, ale stale su to kratkosrste psi. Takmer vzdy su to krizence, alebo miesance. Z cistych plemien som tu (v tej stvrti kde byvam) videl len pudlika a ked som bol v centre, tak tam som videl jedneho nemeckeho ovciaka, ale bol dajak mensi ako ti ktorych vidno u nas.

V hojnom pocte sa tu vyskytuju aj tulave psi a pre domacich je to uplne normalne. Tie su pravdaze vsetky miesance, uplne zvyknute na to, ze okolo nich chodia ludia. Ale ked som sa pri jednom zastavil, ze mu nieco dam jest, tak radsej cuvol. Tak som mu to polozil na zem. Psik si to potom zobral, ked ja som sa vzdialil.

Cize nieco take ako utulok pre psov a ochranari zvierat tu asi nie su. U nas by podla mna niekto urcite zavolal do utulku nech zoberu tulaveho psika k sebe, aby nespal v kvetinovom zahone pred panelakom.

Zatial som nespozoroval, ze co zvyknu tito psi jest, ale nieco predsa musia, ked prezivaju. O ludi, co kracaju vedla nich sa vobec nestaraju a dokonca sa naucili chodit aj cez cestu a kluckovat pomedzi auta:-).