Armenia

http://peter-armenia.blogspot.com
Ahojte a vitajte na mojom blogu venovanom zážitkom z mojej stáže v Arménsku prostredníctvom študentskej organizácie AIESEC.

štvrtok, januára 04, 2007

Smutne Vianoce


Ocakaval som, ze tieto Vianoce budu ine, ba dokonca smutne. A aj boli. Ale nie kvoli tomu, ze som daleko od svojich blizkych (aj ked aj to je pravda), a ani kvoli tomu, ako sa ku mne kolegovia spravali. To vsetko su malickosti popri tom, co sa stalo. Smutne boli kvoli tomu, ze nas navzdy opustil nas psik Lesly. A to mal len o trosku viac ako 15 mesiacov.

To je aj dovod, preco som dlhsi cas nic nepisal na tento blog, aj ked texty uz boli takmer hotove.

Tymto chcem poprosit kazdeho, co pouziva dopravny prostriedok s minimalne dvomi kolesami, davajte pozor na cestu pred vami a na nevinne zvieratka na nich. A to nie len kvoli nim, ale aj kvoli sebe. Pretoze staci len jedna jedina sekunda a zivot sa moze pre niekoho uplne a navzdy zmenit. Je jedno ci je to clovek, pes, alebo ine zviera. Je to zivot!