Armenia

http://peter-armenia.blogspot.com
Ahojte a vitajte na mojom blogu venovanom zážitkom z mojej stáže v Arménsku prostredníctvom študentskej organizácie AIESEC.

piatok, decembra 15, 2006

O prvom snehu


15. 12. 2006


Dnes rano, ked som sa zobudil, vlastne ked som len otvoril oci, tak som z okna videl len nie velmi peknu oblohu, ale ked som vstal, tak ma cakalo prijemne prekvapenie. Prvy SNEH!
Hned som siel do obyvacky po fotak, chcel som zapnut radiator a zrazu druhe prekvapenie. Nemame elektriku. Zase. Ale kaslat na to, ved mame prvy sneh!


Ucty za elektriku, vodu a telefon sa platia medzi 10. a 17. v mesiaci. Dnes je 15. decembra, tak nechapem preco nas vypli. Ale spolu s Thomasom som siel na postu zaplatit ucty. Tu postar ucty nenosi. Treba len prist na postu, dat im cislo pevnej linky, podla toho si vyhladaju adresu a vytlacia vsetky ucty. Za minuly mesiac to bolo takmer 12 000 dram. Cize okolo 6 000 kazdy z nas. To je asi 450 Sk. Celkom dobre, nie?

Ale to je vsetko jedno, ved tu napadol prvy sneh:-)

Menovky: ,