Armenia

http://peter-armenia.blogspot.com
Ahojte a vitajte na mojom blogu venovanom zážitkom z mojej stáže v Arménsku prostredníctvom študentskej organizácie AIESEC.

štvrtok, januára 04, 2007

O Vianocnych sviatkoch

25. 12. 2006

Na pondelok som mal mat navstevu 6 ludi, no ako zvycajne dosli len dve a aj to o hodinu neskor ako som dufal. Plan bol ist kupit rybu, ktoru si spolu vyprazime, aby aj oni boli trosku zahrnute do pripravy. Ale o tom case sa nam uz nepodarilo zohnat rybu a pritom sme presli asi 7 obchodov na 4 uliciach. A tak sme mali „stedrovecernu veceru“ na 1. sviatok vianocny a bez ryby... Ale nestazovali sa. Boli nadsene zo salatu, ktory sa fakt vydaril.

26. 12. 2006

V utorok som sa predsa len rozhodol mat svoje Vianoce a tak som si tu rybu zasiel kupit sam do DollarStoru. Maju tam specializovanu predajnu na ryby a vo velkych nadrziach im plavu aj take vacsie kusy. Niektore vsak maju veget a „odpocivaju“ plavajuc hore bruchom. Tak som si radsej kupil uz taku bezhlavu a mrazenu rybu.
A tak som prvy krat vo svojom zivote vyprazal. Dopadlo to v celkom dobre a tak som mal na 2. sviatok Vianocny konecne svoju stedrovecernu veceru. Trosku neskor, ale stihol som to este pocas sviatkov.

Menovky: ,