Armenia

http://peter-armenia.blogspot.com
Ahojte a vitajte na mojom blogu venovanom zážitkom z mojej stáže v Arménsku prostredníctvom študentskej organizácie AIESEC.

štvrtok, januára 18, 2007

O baliku

9. 1. 2007

V tento utorok sa stala jedna necakana vec. Dosiel mi do firmy balik. Vlastne mi dosiel len ustrizok o uchovani balika a mal som si pon zajst na postu. Len sa akosi zabudli opytat, ze na ktoru postu. Tento balik mi poslali rodicia aspon tyzden pred nasimi Vianocami v domnienke, ze 1 tyzden bude na dorucenie stacit a ze mi dojde prave vcas – na Vianoce. Dlho nechodil, co ma mrzelo, az sme vsetci prestali dufat, ze ho vobec dorucia. A predsa dosiel! Aj ked o 3 tyzdne neskor ako bolo planovane, ale predsa. Cize mu to trvalo dokopy 4 tyzdne.

Na dalsi den pred tym ako som siel do prace som skocil na postu, lebo po praci by uz bola zavreta a pocas pracovnej doby som nechcel odchadzat. Cize som siel na najblizsiu postu, tam kde sme platili aj ucty. Tam mi vsak povedali, ze moj balik je na inej poste. Netusil som na ktorej inej, tak som sa vybral do prace, ze sa ich tam opytam. Cestou som vsak len 2 bloky vyssie po hlavnej ulici nasiel dalsiu postu. Ale ani tam nebol. Teta mi vsak po anglicky povedala, ze je na poste 52 a toto bola posta 12. Bolo to napisane na tom ustrizku. Nechapem, preco mi to vo firme nevedeli povedat a dookola opakovali, ze ani oni nevedia, kde si ho mam vyzdvihnut. Podla nich som sa mal opytat na hlavnej poste na Republic Square. A na poste 12 mi to teta v pohode vysvetlila. Sourcio totiz spada pod postu 52. Tak som sa vybral este dalej hore po tej hlavnej ulici a asi o 3 bloky bola dalsia posta. Konecne posta 52. Tam som sa preukazal pasom a hned mi ho dali. Zaujimave, ze kazde 2 – 3 bloky maju vlastnu postu.

A co v nom bolo? Nasi mi poslali vianocne kolace – orechovu strudlu (bez ktorej si doma ani neviem predstavit Vianoce), kokosovy kolac a perniky. Boli starostlivo zabalene do papiera, aby sa nepokazili. Boli sice trosicku vysusene, ale este neboli ani zdaleka tvrde. Boli vynikajuce. Dakujem.
Cize 10. januara som mal dalsie Vianoce:-)

Menovky: